تنهاترین تنها
تنهاترین تنها
دلم گرفته آسمون
   شعر


حال من بد نیست غم کم میخورم کم که نه هرروز کم کم میخورم

آب میخواهم سرابم میدهند عشق می ورزم عذابم میدهند

خود نمیدانم کجا رفتم به خواب ازچه بیدارم نکردی آفتاب ؟

دشنه ای نامرد برپشتم نشست ازغم نامردمی پشتم شکست

بعد از این با بی کسی خو می کنم هرچه در دل داشتم رو می کنم

درد می بارد چو لب تر می کنم طالعم شوم است باور می کنم

من که با دریا تلاطم کرده ام راه دریا را چرا گم کرده ام ؟

قفل غم بر درب سلولم مزن من خودم خوشباورم گولم مزن

من نمی گویم که خاموشم مکن من نمی گویم فراموشم مکن

من نمی گویم که با من یار باش من نمی گویم مرا غمخوار باش

من نمی گویم دگر گفتن بس است گفتن اما هیچ نشنفتن بس است

روزگارت باد شیرین شاد باش دست کم یک شب تو هم فرهاد باش

آه درشهرشما یاری نبود قصه هایم راخریداری نبود

خسته ام ازقصه های شومتان خسته ازهمدردی مسموتان

اینهمه خنجر دل کس خون نشد این همه لیلی کسی مجنون نشد

آسمان خالی شد ازفریادتان بیستون درحسرت فرهادتان

کوه کندن گرنباشد پیشه ام بویی از فرهاد دارد تیشه ام

عشق از من دور و پایم لنگ بود قیمتش بسیار و دستم تنگ بود

گرنرفتم هردوپایم خسته بود تیشه گرافتاد دستم بسته بود




نظرات شما عزیزان:

دریادل Darya-Del2013
ساعت0:50---5 مرداد 1392
سلام سلام وب خیلی خوبی داری
به وبم سربزن نظر فراموش نشه
خوشحال میشم تو جامعه مجازیمون از مطالب زیبات استفاده کنی

جامعه مجازی ققنوس یک شبکه اجتماعی| فیس بوک ایرانیست که شما در آن میتوانید نوشته هایتان را در کنار عکس های زیبا وعاشقانه ، ویدیو های دلخواه ، سایر فایل ها و یا لینک های مورد علاقه تون رو به اشتراک بذارید در این شبکه اجتماعی میتونید دوستان جدیدی از هر کجای ایران پیدا کنید و با اون ها از طریق پیام خصوصی ، دیدگاه و یا نوشتن مطلب بر روی پروفایلشون ارتباط برقرار کنید .. مطالب دلخواه اعم از مطالب سرگرمی ، تفریحی ، مذهبی ،\"جوک\",\"طنز\",\"اس ام اس\",کاریکاتور,عکس, گردشگری و خاطرات خودتون رو به اشتراک بگذارید. ضمناً شبکه اجتماعی ما قابلیت اتصال توسط هر وسیله‌ ای از جمله تلفن همراه و تبلت رو داره ! پس نگران اوقاتی که در سفر هستین هم نباشین کاربران زیادی در اینجا دور هم جمعند و مشغول گذراندن اوقات خوشی هستند ...پس منتظر چی هستین ؟! همین حالا ثبت نام کنید و به جمع ما بپیوندید !! فقط با یک مرحله و در عرض مدت کمتر از دو دقیقه


http://nicefun.ir
(لینک فیس بوک فارسی)
راستی با عضو شدن میتونی از وبت تبلیغ و باید ایجاد گروه یا پیوستن به گروه های دیگه میتونی مطالبتو به اشتراک بزاری تا همه بهره ببرن



دریادل 2013 ققنوس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهچهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, توسط فاطمه
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.